Trevligt

Hemma från en trevlig kväll hos Tina med riktigt go mat, det finns faktiskt fler än jag som kan laga mat! Riktigt skönt att bli bjuden, jag fick inte ens ta mat själv det första jag fick höra när jag kom in var "Sätt dig så kommer jag med mat. Nej, SÄTT DIG SA JAG!!" Haha, jaja, riktigt gott! Cash (katten) var lite småblyg för Winnie dock, men han vågade nosa på henne lite när hon låg och sov :P 

Nu ska jag krypa i säng, matade alla odjur innan jag åkte, riktigt skönt, bara att gå och dö i sängen :)

Kom på att jag inte lagt upp bilder på ett tag, så slänger in en bild på två söta hundar från i lördags innan vi gick och kikade på julskyltningen :) Påklädda, och med reflexer och blinkade halsband, hehe.
Blinkhalsbanden var uppskattade av alla ungar iallafall, tror varje unge vi gick förbi kommenterade hundarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback