Trött

Fy så trött jag är, är helt slut efter de där fystestet, hade glömt bort att de faktiskt är jobbigt :P Jag pallade inte att göra någon sjukgymnastik efter, så vi provade bara på några övningar. Jag har "väldigt låg" styrka i händerna, att gå i trappor och armarna, så de ska vi träna upp. 
Sedan var jag till jobbet på utbildning och personalmöte, kom nyss hem där i från. 

Nu ska jag ut i kylan och mata alla odjur, sen vid sjutiden ska jag till Tina och bli bjuden på kebabtallrik :) Gött att bli bjuden för en gångs skull, brukar alltid vara jag som bjuder folk på mat :P  Jag skulle ha provpackat bilen innan helgen också, så jag ser att åtta kaniner och en hund får plats! Men det blir ett senare problem. Skulle ha hittat någon att ha med mig också, så jag håller mig vaken... Jaja, också ett problem som kan skjutas upp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback