Ulrik!

Fick hem Ulrik idag, och jag måste säga att han ser riktigt snygg ut! Lika bred fram och bak, och kroppen var super! Han hade lite midja bara.. Dessutom är han en liten plutt och väger bara 1,2! Pälsen var väl dock inte den bästa, så vi får se hur det går. Tjock och på gränsen till tufsig, eller som man kan kalla det, "tysk-päls".
Menmen, det var väl det jag förväntade mig när jag parade tysk+tysk, att pälsarna kan brista. 
Ska snart ut och kika på resten, Urban och Unok ska ju också ställas ut. Och Eskil, Elsa, Anna, Egio och Tara!
Sedan ska kullsystern till de svarta, Ursula/Ura ställas ut av nuvarande ägaren, Jakarandas kaniner. Hon fick ju 94,5 i klass B förra helgen :D
Det blir väldigt spännande! Lyckades ju att få bort chaufförstjänsten ikväll också, så ikväll ska jag sova tidigt. Det bär av runt 5.30 imorgon bitti!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, äta frukost/lunch kanske?

Bild på de svarta syskonen i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback