Vackert

Sent inlägg, vaken alldeles för länge eftersom jag tänkt gå upp 8 imorgon bitti, men sånt är livet! Imorgon har jag tänkt dra till Borlänge och köpa kaninmat och julklappar. Inte så många dock, har redan till mamma, så det behövs bara till pappa, bröderna och mannen.. Skitkul! Karlar som är så lätt att köpa presenter till... 

Tänkte iallafall visa en bild på min mor när hon liten. Jag och mamma skrattade som tokar när vi såg den här bilden, kolla bara kläderna och mössan, och hur hon har benen, riktigt skrattretande! Eller som mamma sa "jag ser ut som en sån där biafraunge".
Men jag gillar den, den är vacker på något vis.


En bild på min mormor och morbror också. Min mormor dog 52, när mamma var två år. Finns tyvärr inga bilder på mamma och mormor tillsammans, hon började bli dålig inte så länge efter att mamma var född. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback