Bilder från dagen!

Idag fick jag för mig att få bort all snö från trappen, eller ja, snö och is. Så nu har jag en trapp igen!



Till mig hjälp hade jag superskrapan från Karlsruhe :) Perfekt att skrapa bprt både frusen kaninskit och snö och is med :)


Dock känns det rätt onödigt för det har snöat ända sedan dess... Varje gång jag varit ut efter så har det varit 2-3cm snö på trappen..

Idag fick jag hem mitt kama-sutrasmycke till naveln också! Dock var det rätt tungt, så jag ska inte använda det förrän naveln läkt bättre. Men det är läckert!
(Klicka för större bild)

Sedan var jag bort till Emma och hämtade mina partylitegrejer. Har tänt dem, så nu luktar det gott här hemma kan jag lova!

Värmeljusstaken på bilden nedan är från IKEA.




Och det var denna jag fick hem :) Man har en klump med stearin eller vad man ska kalla det i den övre, sen smälter den och det luktar skitgott! Har velat ha en sådan här grej länge, så på ljuspartyt kunde jag inte hålla fingrarna i styr :) Man behöver ju inte köpa stearingrejerna från partylite (som jag tyckte var dyrt om jag ska erkänna), utan på Kox In här i Vansbro till exempel så har de ju Yankee Candles, de luktar också gott. Var in och köpte en sådan här häromdagen tillexempel. Skönt när man kan köpa en i taget, var 4 i den jag köpte från partylite, eller åtta stycken, för man kan dela på dem.

Nej, nu ska jag äta upp min mat, var duktig och åt rester idag som jag haft i frysen, tacoköttfärssås, jävligt gott kan jag lova! Sedan ska jag mysa ner mig med en film. Ikväll blir det att sova tidigt, ska upp vid femtiden imorrn så jag hinner ut med Wimsan innan jobbet, få se om jag skriver något mer innan läggdags. Hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback