Ensam!

Nu har mamma och brorsan åkt till Värmland, och jag är ensam hemma med två hundar! Men lillebrorsan kommer hit imorrn med några kompisar, så då har jag hundvakt när jag är på personalfest också, perfekt!
Känns bra att träna på att ha två hundar också, ifall Trolle ska bo hos mig i framtiden. Så vi får se hur det går att gå ut med båda när den ena är galen och jagar bilar :P
Lite bilder från älven i förmiddags kommer här :)
Spännande med personalfest också, hoppas jag mår bra imorrn! Förra personalfesten så hade jag en visdomstand som höll på och växa, så jag kunde inte svälja utan att de gjorde ont, kunde inte ens supa mig full, haha!
Nu ska jag snart våga mig ut på promenad med hundarna. Ojoj, hur ska detta gå?

Kommentarer
Wendy Darling - Dead is the new alive säger:

Jag blev precis kär i dina hundar O___O

2010-02-18 | 15:47:21
Bloggadress: http://bigbabypop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback