Fredag!

Jag och Trolle igår kväll
Idag gick jag upp vid åtta redan :D Har nyss varit ut med hundarna på en kort runda, och nu sitter jag och väntar på att rörmokaren ska komma hit, de skulle komma mellan halv tio-tio.
Sedan ska jag och Timmie ut och promenera med hundarna, och sen skulle vi simma tydligen!
Jag har tänkt att jag ska hinna sola inför ikväll också, men det borde jag ha fått gjort innan simningen då, så jag slipper duscha två gånger?  Jaja, får se hur vi planerar dagen!
Sedan är det peronalfest ikväll dom sagt, börjar bli mer och mer peppad!  Snackade med en kollega igår kväll och vi planerade kvällen och kom fram till följande: Vi ska röja och ha skitkul!
Jag ser dock mest fram emot maten, förra året var de också till Lammet och Grisen, och det var tydligen skitgott, så om det är medelmåttig mat så blir jag lite besviken, för i mitt huvud har jag höjt upp det där stället till skyarna, jag tror det är jävligt god mat där!
Sedan ska vi bowla, med det vet jag inte om jag vill med mina fucking handleder. Har haft ont i ryggen och handlederna hela veckan, är nog inte värt att göra det värre. Jag kan vara social och sitta på bänken och dricka istället!
Jag har massvis med dricka kvar från Tyskland, men funderar om jag ska ner på systemet och köpa någon cider kanske? Men nja, tror jag skippar det. Jag har ju trots allt både cider och 2½ spritflaska, go smaksatt sprit dessutom! Så jag överlever nu :)
Passade på att köpa groggvirke igår när jag och Ola var och handlade hundmat, slipper jag släpa på det.
Märks det att man är klen när man är "rädd" för att köpa en 1½liters dricka? Menmen, that´s me!
Vovvarna för en liten stund sedan, tycker det är så mysigt när de går och trycker sig mot varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback