Fredag!

Dock känns det som lördag, jag höll på att ta fel p-piller imorse till och med, haha.
Idag var jag duktig, halv nio vaknade jag, ringde till sjukgymnasten, men självklart är det bara mån-tors som det har telefontid. Helvete också!
Internet fungerade inte i morse heller! Började funka för 10 min sen ungefär, skumt.
Strax innan elva ringde jag till Vansbrohem iallafall, och tackade ja till lägenheten! Det där med fläkten var något om tillval hit och dit, så för 40 spänn extra i månaden skulle vi få en fläkt, de känns väl rätt okej?
så i slutet av april någon gång så bor vi på Parkgatan :)
Måste komma igång och bygga burar till kaninerna också. De burarna de har nu funkar, när de står inomhus som de gör nu, men när de ska stå ute så funkar inte nätburar, det blir för mycket drag tyvärr. så ja, det ska man ha råd med också, great!
Jag och sara har varit ute och gått lite också, sedan har jag hunnit med att vika en massa tvätt och diska lite idag... Bra att inte ha internet ibland!
Men nu ska jag fixa iordning mig och trippa iväg till jobbet, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback