Fuck fibro!

Jävla skitdag, jävla skitrygg, jävla skitkropp!
Trodde jag skulle svimma på jobbet nästan, hade så jävla ont i ryggen. Hade som spasmer, muskelryckningar i ryggen, mådde illa av smärtan, det ilade till i ryggraden, yea, bra dag!
Var tvungen och ringa Timmie vid åtta typ, så han fick hämta zongel och panodil hemma, för jag stod fan inte ut :( Och världens bästa Timmie var ut med Winnie åt mig och hämtade två kassar ved, världens bästa kille!
Jättestort tack, du är bäst!
Men ja, nu är jag rätt så less på livet. Får se hur det går på jobbet i morrn, om jag har lika ont i morgon så pallar jag fan inte, och jag ska jobba lör, sön, mån, fyfan :( Det går inte om jag har så här ont helt enkelt. Kruxet är väl att det är inte så många som vill jobba helg när de väl är lediga, jävla helvete.
I värsta fall får jag stå ut, men det är inte så jävla lätt att smita undan och göra andra saker är att stå i kassan när det är en massa sälenturister + rallyfolk i svängarna, nej usch, ser verkligen inte fram emot att jobba i helgen :(
Jag är så jävla svag att jag bröt ihop och började gråta när jag kom hem, och gick runt och skakade av smärtan. Fyfan, så här vill jag inte leva!
Menmen, man måste jobba för att få pengar så man överlever, jag har inget val helt enkelt.
Jag vet inte vad jag skulle göra annars heller? Men någon annat att sysselsätta mig med måste jag hitta, för det här går inte, jag orkar inte. för det mesta mår jag hyfsat bra, men sedan får jag sådana här perioder när jag är jättesvag i hela kroppen, öm i alla muskler, och ryggen, denna jävla rygg. Och alla jävla leder knakar när man rör sig, stelheten i hela kroppen, blä, inget roligt kan jag lova!
Nej, nu har jag klagat nog idag, nu måste jag sova om jag ska ta mig upp 6.30 imorgon. Skitliv. Fucking jävla skitliv!
Ge mig en ny kropp tack!

Kommentarer
tMe säger:

Du ringer när du vill, det vet du, I'll be there.



Du kommer fixa det här, det vet jag, livet svänger alltid upp och ner.

Jag vet att jag har sagt det tusen gånger, men i slutändan är hälsan bland det viktigaste vi har...

Hur ska vi kunna gör allt vi älskar om vi inte har hälsan?



Ja jag vet att du behöver pengarna, men det finns lösningar på de problemen också, det går

inte att jobba sig till döden vid 20-års ålder...det är inte värt det nånstans.



Det enda du gör just nu är att springa från en tiger för att använda en fånig hafsig metafor. Så länge

du springer snabbare än den är det okej, men du vet att till slut hinner den ikapp och då är det slut.



Det är dags att du ger dig själv förutsättningar för att må bra, så länge du inte ger dig

själv dom förutsättningarna så kan du inte få nån ordning på det där.



Jag ska ge dig ett exempel på hur jag prioriterar här i livet: För ganska precis

tjugo minuter sen (00.00) gick en deadline ut för inlämningen av en uppgift jag har

på min kurs. Det betyder att jag får göra en komplettering senare eftersom jag inte lämnade in i tid.



Men det bryr jag mig inte om, för jag råkade läsa mig in på din blogg, och det här

är mycket viktigare för mig än en fånig kurs.



SÅ prioriterar jag... hell, jag prioriterade bort en c-uppsats i december för att

försöka komma på rätt köl igen.



Ibland måste man försöka vända på saker och se dem från en annan synvinkel innan man förstår dem.



Jag kikar förbi sen... ta det varligt nu.

2010-02-13 | 00:23:15
Bloggadress: http://tm3.blogg.se/
tMe säger:

Sorry om jag lät hård i kommentaren innan, men jag bryr mig faktiskt och det är jobbigt att ens tänka hur du har det där borta

2010-02-13 | 01:34:46
Bloggadress: http://tm3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback