Fuck rygghelvetet.

Blä, trött på den här skitkroppen! Var ute och skottade snö, matade kaniner, hämtade ved och rastade hunden nyss. Det diggade inte ryggfan! Menmen, what to do? Man har inte så mycket val när man bor själv större delen av tiden. Tyckte de kunde vara smart att skotta eftersom jag går till jobbet strax efter sex imorgon bitti, och det var typ 2dm snö på min uppfart.. Gissar att jag inte har mina vinterstövlar till jobbet så..
När jag gick på baksidan med Winnie så hon skulle få skita, så stod jag å väntade på att hon skulle bli klar, men det gjorde så ont i ryggen... Så jag lutade mig framåt för att luta mig på knäna, ja, sådär som brukar hjälpa när man har ont i ryggen, men det gjorde fan ännu mer ont. Men då var hon klar som tur va så vi kunde gå in.
Nej, uschameja.. Nu ska jag skynda mig att duscha så jag får sova någongång, ska nog värma vetekudden och lägga den i ryggslutet, hoppas det hjälper mot värken något.. Go natt!

Kommentarer
Karro säger:

MEN!!!



Varför hör du inte av dig?!

Jag hade gärna hjälpt till att skotta ju!



Kram

2010-02-03 | 22:48:34
tMe säger:

Men... du behöver bara säga till så får du hjälp! Du har ju ett medical condition att tänka på. Lura ut nån på en promenad, sen säger du "ooops, titta här! ved som behöver bäras in/snö som behöver skottas... ack vem skall hjälpa mig med det? Oh vilken tur att du är här!"



Svårare än så är det inte.. you only have to ask :<

2010-02-04 | 04:28:51
Bloggadress: http://tm3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback