Helg!

Nu har jag riktig helg för första gången på tio veckor! Så skönt! De senaste veckorna har jag ju bara jobbat en dag på helgen i stort sett, men man har ju ändå inte blivit helt ledig...  Men nu så! Dessutom blev glad på jobbet idag när jag plockade upp paket, båda mina hade kommit, det från Adlibris och det från Ellos, jippie!
Så här såg de ut:
Lite böcker i Jarastavens vandring
Sedan lite sängkläder från Ellos, ni får se dem i sin helhet när jag tvättat mitt mörkblå lakan, så jag kan lägga i dessa :)
Sedan två par trosor, behövs alltid :)
Jag ska ta mig en sväng ned på byn nu hade jag tänkt, ska se om "Blå Huset" är öppen, och sedan ska jag nog handla någon mat på konsum. Sedan ska jag nog krypa ned i soffa med en film ikväll, kom massa bra nya filmer nu i onsdags till jobbet, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback