Hemma igen!

Nu är jag hemma från sjukgymnasten, eller ja, kom hem för en stund sedan.
Tyckte det lät bra! Jag fick några övningar att göra hemma varje dag, och en återbesökstid om 2v. Nästa vecka ska jag till en KBT-teraput, eller vad det nu hette. Vad nu det är.
Och om drygt tre veckor börjar en avslappningskurs som jag skulle vara med på, för hon tror att jag kan spänna mig en hel del, och det stämmer säkert. När man har ont så spänner man kroppen!
Så det känns bra, nu ska jag göra de där övningarna en gång om dagen iallafall :)
Fick hem två navelpiercingar från tradera idag, med swarowskikristaller! Tvivlar på att de är äkta dock, för de var billiga smycken :P
Jaja, jag tyckte de var snygga iallafall! Blir fintfint mot solbränd hy i sommar! Det blingar fint i dom i solskenet iallafall :)
får hem lite nya kanyler vilken dag som helst också, sedan skulle jag har beställt lite CBR-ringar, men de hade jag tänkt beställa typ 100st från en grossist, men det har jag nog inte råd med denna månad, tyvärr...
Får vänta till slutet av mars med dem! Då ska det piercas lite mer på min kropp :D
Ska se till att komma iväg och pierca tungan och bröstvårtan/bröstvårtorna när jag flyttat också, de gör jag då inte själv, vill inte riskera att träffa någon nerv och inte kunna amma eller använda tungan, jag vill ju gärna prata liksom. Nej, det får en utbildad och diplomerad piercare fixa :D
Men vafan, intimpiercingar, naveln och öronen är ju skitsamma, det är ju inga användbara delar precis, de skinnbitarna hänger ju bara där liksom.
Det ska nog börja flyttas nästa vecka eller veckan efter det, spännande!
Var inte ens bilspår i snön där jag kom hem, alltså har inte rörmokarn varit här överhuvudtaget idag. Hantverkare! (och svordom)
Jaja, får väl spara disk och diska i lägenheten sedan helt enkelt :P
Nu blir det promenad på älven med Karro och hundarna, knäpper lite kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback