Inlägg 300!

Oh, nytt hundratal, inlägg trehundra! Wöhöööw!
Idag har jag diskat massvis, så nu är det avklarat, skönt! Sedan har min lilla Bollen flyttat härifrån! Men det låter som att hon får ett bra hem iallafall, hon fick med sig mat, matskålar och en massa leksaker plus två klösbrädor, så det kanske kan kännas som hemma i nya hemmet :) Skulle ha skickat med kattsängen också, men den hade hon pissat i såklart så den slänger jag istället. Jobbigt när dom löper!
Men jag kan lova att det är tyst och lugnt här hemma, inget katt som går och löpskriker, inget katt som är i vägen hela tiden, ingen katt som ligger och värmer knät när man ser på tv :( Jag får gosa mer med Wimsan istället!

Lyckades fixa en ny piercing idag också! Betydligt mindre smärtsam än naveln, men det var lite tunnare hud att klämma sig igenom ;) Dock inte i tungan, den ska jag fixa någon annangång, den vågar jag inte ta mig an själv. Så snart som möjligt dock hoppas jag! Känns tomt i käften även fast det är över ett år sedan jag tog ur den nu :(
Var enda bra piercingbilden jag hittade också, resten av piercingarna jag har/haft är nog itne så lämpliga att lägga ut bild på ;)

Nej, nu ska det matas kaniner och rastas hund, och dra ut soptunnan till vägen eftersom det är sopdag imorrn, sedan ska jag sova! Hoppas på att komma upp tidigare än tolv imorrn, den som lever får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback