Jarastavens vandring

Nu har jag beställt tre böcker till i min serie som jag håller på och samlar. Ondskans tecken, Livets källa och Vargens Lya, bokrea på adlibris, fick alla tre för 81kr, utan frakt, kap!
Bara Urlas skugga och Tertors vrede kvar, sedan är serien komplett. Völvans dotter, Vindens öga, Mörkrets makter och Dödens vingslag har jag hemma redan. Men när jag får tag på de sista två, då kan jag börja läsa!
Jag har redan läst de tre-fyra första böckerna, kommer inte ihåg riktigt, det var väääldigt många år sedan, när jag gick i högstadiet någon gång, 5-7 år sedan kanske.
Dock är serien väldigt gammal, så böckerna tillverkas i stort sett inte längre. Och jag vill ha pocketböckerna. Har hittat de återstående två som inbundna och kartonnage, men som sagt, fel format. Får se när "rätt" sort dyker upp helt enkelt :) De fyra jag har hemma hittade jag på tradera, så man får hålla koll där.
Jag har inte orkat städa något än. Skitliv. Ska gå upp och titta iallafall har jag bestämt mig för, få se om jag orkar med något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback