Kvällen

Styggaste någonsin på systemet. Som alla som har glasögon vet, så är vintern ett helvete när man varit ute och kommet in. Glasögonen immar igen och man ser ingenting.
Detta hände även mig förut när jag gick in på systemet, så jag skulle putsa av dem tänkte jag. Då ramlar ena glaset ut! WTF? Tryckte fast det så gott de gick, men de blev inte så bra.
Så nu måste jag använda mina gamla jävla linser. Plus beställa nya, för de är gamla som sagt.
Nu ska jag göra lite sjukgymnastik och sen slänga mig i duschen, få se vad som händer ikväll, jag och Camilla skulle nog hitta på nåt, vi har inte festat sedan hon opererade sig, och de var i höstas någongång?
Men nu är hon gipsfri och kan gå igen, så nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback