Måndag!

Idag var jag duktig, vaknade halv nio och ringde sjukgymnasten.
Men självklart så hade de väntetid där, så de kommer väl dröja evigheter innan man får komma dit. Men sjukgymnasten tyckte jag kunde gå till simhallen och simma, och det har jag faktiskt tänkt innan också, så då ska man komma igång med det också :) Det är ju skonsam och bra träning i allafall!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska ut och gå en runda med Winnie snart, tyvärr ser det inte soligt ut ute dock :(
Ska kanske röja i förrådet uppe, i alla lådor som vi inte har packat upp sedan vi flyttade hit..
Eller försöka städa överhuvudtaget. Man få ta många pauser, då går det :)
Nej, nu strejkar mina handleder, nu orkar jag inte skriva mer. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Karro säger:

Fin design!



Sluta slita som ett djur! :O

Skit i röjningen idag, så hjälps vi åt med den nu i veckan!



Puss och Kram

2010-02-15 | 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback