Måndag

Japp, då var det en ny vecka igen. Såg att jag inte hade uppdaterat sedan i torsdags, så kan det gå. Tännkte faktiskt tanken igår, men glömde. Vad har hänt i helgen då? Tja, typ ingenting. Jag jobbade lördag kväll, annars har jag inte gjort så mycket alls. Men det har varit lugnt, skönt och mysigt, så jag är nöjd :)
Igår sydde jag dock klart reflextäcket till Winnie! Jag blev nöjd, förutom med fästerna. Resårbandet vid halsen hade kunnat sitta högre upp, för som det är nu så åker den övre delen av täcket ned.. Och sedan skulle jag vilja ha bredare kardborre under magen, känns inte så jäva stabilt det där.. Vill ju att hon ska kunna springa lös i den utan problem! Menmen, det duger att gå i koppel med sålånge :)



Ikväll ska jag jobba, blev uppringd och tillfrågad förut. Men då får jag vara ledig på torsdag istället, vilket känns skönt, för 6 dagar på en vecka är nog mer än vad jag klarar av. Fem känns lite läskigt det också, men nu blur det ju inte alla turistdagar iallafall. Men vad fan gör man? Man måste ha pengar helt enkelt. Man har inte tillåtelse att må dåligt i dagens samhälle.
Längtar som en fucking galning tills jag kan köpa de där inläggen till skorna, tror de kan förbättra en hel del värk.
Sedan får vi se om jag blir bättre när vi flyttat. Har ju funderat på om det är mögel i huset, vilket skulle förklara en hel del, det är ju trots allt sedan vi flyttade in hit som det blivit sämre. Så vi får se hur det blir när vi flyttat!
Sedan längtar jag tills att jag lyckats skaffa körkort, för då ska jag fanimej köpa ett eget hus, eller ja, börja leta iallafall, ska inte ha första bästa. Siktar på att jag ska lyckas skaffa körkort i år iallafall, det borde ja väl? hoppas det åtminstonde :)

Jaja, nu ska jag gå upp ur sängen och försöka få lite värme i stugan, är iskallt i sovrummet! Har frusit hela natten, även fast jag haft mitt dubbeltäcke +  en fleeefilt. Så nu ska det eldas...

Puss!

Så här såg jag ut efter jobbet i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback