Några hundra kvar..

Läste precis på http://skaf.info/ att de hittat drygt 1100 kaniner, plus 200 döda. Alltså är det nästan 400 kaniner kvar, då det var närmare 1700 kaniner där inne. Det är svindlande att tänka!
Och tänk som sagt, om man hade varit där!
Usch ja, usch!
Nu är det dags att rasta vovven en sista vända, och mata kaninerna, sedan blir det sängen som gäller. Imorrn ska jag upp tidigt, för rörmokaren skulle komma runt halv nio-nio, sa de iallafall, vi vet ju hur de gick sist..
Sedan ska jag till sjukgymnasten strax efter elva, är förväntansfull som bara fan! Nu ska vi se till att må bättre här, yes boss!
Sedan ska jag ringa Vansbrohem imorrn och meddela att vi kan flytta in tidigare, och att jag vill ha badkar istället för duschkabinen som står där. Min kropp skriker efter ett varmt och skönt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback