Nytt

Ja, jag gjorde en ny, design? Eller vad man nu ska kalla det. Gjorde en ful header i paint, med mig, winnie, kanin och kaninmat, i stort sett det mitt liv handlar om, så på så vis var den bra!
Sedan tog jag något standardskit och bytte bakgrundsfärg, det är i stort sett det jag kan när de gäller webbdesign.
Jaja, lite mer personligt i allafall, haha!
Nu ska jag sova, har inte gjort ett skit idag. Jo, har varit ute på älven med Winnie en liten stund, och sen till ok och lämnat tillbaka en film jag lånade igår. Skitliv som sagt! Jaja, blir nog hemma från jobbet imorgon med som det ser ut nu, kroppen är inte pigg alls..
Får se om jag orkar plocka lite här hemma iallafall, men förmodligen inte, men man kan försöka iallafall :) Gonatt!
EDIT: Tryck f5 några gånger om den nya designen inte syns. Jag ser att den blev skitful, haha! Jaja, får fixa någon annan som jag fixa en finare åt mig, skitsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback