Onsdag

Jaha, så blev denna dagen halvt förstörd också. La mig vid tolv igår och ställde klockan på 8. När vaknade jag till nog mycket för at lyckas ta mig upp? Jo, elva. Så elva fucking timmar som jag inatt! För i helvete, hatar att vara så trött... Så inatt ska jag fan lägga mig vid 10, eller tidigare förresen, kom på att jag börjar jobba 6.20.
Varför tar man sig upp i tid när man ska jobba men inte annars? Måste vara något psykiskt. Ändå VILL jag komma upp tidigt, även när jag är ledig, men oftast så gör jag inte det. Men sedan när jag väl ligger där och klockan ringer på morgonen, så trycker man på snos gång på gång, i sömnen nästan. Nej usch.. Måste få ordning på den där jävla sömnen!
Vill ha sommar så man får lite solljus, det brukar man bli piggare av. Sedan funderar jag på att börja äta vitaminer, är så dålig på att äta frukt, även om jag har mkt färska grönsaker när jag lagar mat, så jag borde inte få i mig så mycket c-vitamin bland annat. D-vitamin är ju viktig att få i sig på vintern också, det får man ju från solen övriga tider på året..

Dock så hatar jag att stoppa i kroppen massa konstgjorda grejer, menmen, vad gör man om man vill må bra och är skitkass på att äta färsk frukt? Jag köper hem äpplen och morötter och ger kaninerna, men jag äter fan aldrig ett enda äpple eller morot själv, haha.

Nej, nu ska jag ut och hämta ved, sedan funderar jag på en långpromenad. Motion ska man ju också bli pigg av?
Sedan i eftermiddag ska jag hälsa på världens bästa Emma, för nu har min ljusgrej från partylite kommit, som jag beställde på ljuspartyt hon hade härisist. Och jag vet inte vad det heter på riktigt, kan lägga in bild senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback