Sängdags

Oj, vad aktiv med inlägg jag varit idag kom jag på. Jaja, bra det händer någon gång, ibland kan jag ju glömma i flera dagar! Nu har jag krupit ner i sängen i alla fall, dödstrött så jag håller på och stupar! Men men, tur det, då kanske jag sover bra inatt och vaknar tidigt i morgon med :)
Winnies sår ser bra ut. Vi tog av bandaget i eftermiddags, och så fick hon ha strumpa på sig bara, som är lite mer luftigt. Sedan hade hon krånglat av sig den, så då fick de vara av. Men det ser torrt och fint ut, vi var tillochmed ute utan att hon hade något på, och såret hade inte ens gått upp när vi kom in igen. Men det är klart, hon var lös men hon fick inte jaga pinnar som vanligt ;) Så det känns bra, hoppas de går snabbt så att vi kan ge oss ut i skogen och springa sedan!
I morrn ska jag till vårdcentralen och göra lab-screeningen som jag egentligen skulle ha gjort när jag kom hem ifrån Skönvik... Menmen, jag och motivation för att ta mig för saker nu för tiden, det är inte bra! Men idag kom jag ihåg att ringa iallafall, så de va fint!
Ska försöka ta mig upp vid åttatiden imorrn så jag hinner ringa sjukgymnasten som har telefontid mellan 8-9 också.
Sedan ska jag iväg och kika på lägenhet på eftermiddagen! Få se om brorsan följer med, han ska till Hagfors imorrn, så vi får väl se om han orkar åka hit igen, det är ju trots allt 8 mil enkel resa.. Jaja, det märks! Annars får jag ta kameran med helt enkelt :)
Nej, nog med svamlande för idag, nu ska jag läsa i min bok en stund, och sen dreggla på kudden hela natten :) Gonatt!

Kommentarer
tMe säger:

haha ja du är bra på att dregla på saker :P

2010-02-10 | 23:39:52
Bloggadress: http://tm3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback