Sjusovare

Blä, vaknade för sent idag, typ för en halvtimme sen. Helvete. Jag skulle skulle upp åtta och ringa sjukgymnasten. Jaja, nytt försök imorrn...
Nu ska jag se till att klä på mig och komma ut med hunden, för sen ska jag vara på vårdcentralen kvart över elva. En jävla tur att jag inte vaknade vid tolv iallafall! Herregud, jag kan lova att det inte är kul att ha en sån här jävla trötthet i kroppen.
Igår låg jag iof och läste till 12, även om jag gick å la mig 10, men vafan, 8 timmars sömn borde väl räcka? Det ska väl inte behövas 10 timmar!
Nej usch usch...
Drömde världens sjukaste dröm precis innan jag vaknade också vaknade och trodde jag skulle bli mördad snart, haha!
Nej, upp och elda och rasta vovve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback