Skitliv

Jaha, jag fick gå hem tidigare ändå.  Försökte härda ut, men nej, det gick inte helt enkelt. Jag kan lova att man blir lite rädd för sin egen kropp när den darrar/vibrerar av smärta, alla muskler känns helt orkeslösa och gör ont.. Nej, jag vill vara frisk!
Så nu ska jag vara hemma resten av helgen och på mån, sen hade jag jobbpass inbokat på onsdag, så då ska jag väl orka jobba förhoppningsvis.
Det är det som är så jävla svårt att veta med den här värken, ibland går det över på någon/några dagar, ibland har jag ont och är dålig i flera veckor, usch! Men jag har haft en dålig period nu ett tag, så vi får se hur det går i veckan.. Har ju haft mer eller mindre ont i ryggen ända sedan jag slängde in veden i vedbon, och det är snart tre veckor sedan. Usch!
Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på Timmie, han skulle fixa mat åt stackars mig. för ja, jag tycker faktiskt jävligt synd om mig just nu. Jag vet inte vad jag ska ta mig till i mitt liv. Jag orkar ju inte jobba så mycket som jag vill. Och om jag inte kan jobba, hur ska jag få in pengar då? Skaffa nytt jobb? Plugga? Jag vettefan. Måste komma på en plan för mitt liv iallafall, så här kan det inte fortsätta.
ska fixa de där jävla hålfotsinläggen till skorna och börja med sjukgymnastik iallafall, får hoppas jag blir bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback