Sliten!

Ja usch, har så jävla ont i ena fotleden, trött å sliten också såklart. Herregud, ska man inte klara av att jobba en kväll utan att bli helt jävla död? En kväll efter att ha varit hemma i 3 dagar...
Nej usch, blir rädd för mig själv ibland. Rädd för att jag är så jävla klen.
Menmen, sjukgymnasten hade ringt idag, självklart efter att jag hade börjat jobba så jag kunde inte svara.. Men eftersom de hade ringt borde det ju betyda att de har någon tid till mig snart, yey! Hoppas på att få ordning på kroppen och livet snart, det behövs verkligen! Man kan ju inte gå hemma bara, jävligt tråkigt helt enkelt. Tråkigt när man inte kan eller orkar göra något.
Nej, nu ska jag mata kaniner, sen glo på nya beckfilmen, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback