Snart dags!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen drar vi iväg på personalfest vid halv sex!
Rörmokarna kom inte förrän tolvtiden, men de lyckades inte fixa den troliga isproppen heller såklart. Jävla skit...
Sedan var jag och Timmie ute med hundarna på älven, och sen har jag varit och solat. Jävlar, använde sån där krämgrej som gör så solariet tar bättre, och i helvete vad solariet tog! Känner mig för brun nästan!
Hoppas de lägger sig typ efter jag har duschat.
Jag får ingen sådan där härlig brunfärg heller, kommer från gamla bondesläkter, så jag ser mer smutsbrun ut när jag blir riktigt solbränd. Så just nu ser det ut som om jag inte duschat på ett halvår typ. Skit också!
Jaja, det blir nog bra, man brukar ju se som mest brun ut när man kommit ut ur solariet så.
Nej, nu ska jag sätta lite fart.
En bild på varje hund från idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback