Sömntuta

Japp, kom i säng ett igår kanske, och vaknade halv ett nu. 11½ timmars sömn, yey! Märks när kroppen är sliten om man säger så.. Har inte kommit upp ur sängen ännu, men nu känns kroppen inte lika stel så det är dags för de tror jag. Måste upp och elda, ut med hunden osv osv.. Ved har jag ju inne tack vare Timmie iallafall :)
Patrik ringde mig förut och jag passade på att fråga om man kunde byta till badkar istället för duschkabin i lägenheten, och det lät inte helt omöjligt, så jag hoppas! för jag vill ha badkar, så jävla mycket skönare! Tänk, att lägga sig i ett varmt bad, härligt!
Nu ska jag försöka ta mig upp. Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer
Karro säger:

Ja det är helt underbart med badkar! Det måste man ha! :)



Kram!

2010-02-14 | 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback