Tisdag

Vaknade såklart tolv som vanligt idag... Ikväll SKA jag fanimej komma i säng tidigt! Fyfan, hatar att vakna sent.. Även om jag ställer klockan så baknar jag inte till förrän vid tolvtiden, usch...
Hon med lägenheten ringde idag, och det blir ingen lägenhet på järnvägsgatan för oss.. Attans! Bara att leta vidare, få så när Vansbrohem hör av sig. Men man hoppas väl på att hitta någo guldkorn från en prov at hyresvärd istället, men det är väl bara att drömma om :)

Invigde min nya smörgåsgrill till frukost, en skitsnygg röd från OBH Nordica. Tack mina älskade bröder! Snygga och goda varma mackor blev det :)



Idag ska jag försöka ge mig ut och städa kaninburar när det är hyfsat varmt.. Sedan behöver huset städas som vanligt. Jättehärligt när man inte har ork till något! Ser alltid ut som ett helvete hemma. Ojoj, jaja, någon ordning ska de väl bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback