Torsdag

Ja, idag har det inte hänt så mycket. Jag trippade ner till vårdcentralen vid elva och blev tömt på fem provrör med blod, får se om de visar något.
Jag läste igenom min journal ifrån Skönvik lite mer noga än jag gjort innan när jag satt och väntade i väntrummet. Och jag såg då att det stod där "uppfyller kriterierna för fibromyalgi väl". Jahapp, så då har jag tydligen sjukdomen ändå? Det var som fan. Jaja, nu kan jag säga att jag har det istället för att säga att jag tror det iallafall, det var ju "bra"?
Sedan jag kom hem därifrån har det inte hänt mycket, jag har inte orkar göra så mycket idag, kroppen har inte varit på topp. Har tvättat lite i alla fall, det är ju bra att ha rena kläder!
Sedan kom brorsan hem på eftermiddan, och vi drog och tittade på en lägenhet! En privat hyresvärd, jävligt stor lägenhet, men hyfsat dyr och tapeterna och så såg väl inte ut att vara de nyaste, så nja.
Efter det så köpte vi pizza i Saltvik, min premiär där, och jag blev då nöjd! Tyckte de var väldigt gott, fint därinne var det också! Sedan var vi iväg och tittade på en av Vansbrohems lägenheter, och den såg jävligt fin ut! Förutom att det inte fanns någon köksfläkt? Vilken jävla trea har ingen köksfläkt? Jaja, jag ska väl ringa Vansbrohem imorgon och höra, för köksfläkt vill man ju ha. Här i huset finns det dock ingen, men det finns en ventil ovanför vedspisen iallafall, och det känns som en lägenhet är lite mer instängt än ett hus..
Jaja, får se vad dom säger! Köksfläkt är ju standard tycker man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback