Trött...

Vaknade vid nio tiden idag i alla fall, lyckas ta mig upp tidigare och tidigare!
Känns jävligt bra måste jag säga :) Ligger dock i sängen ännu, men ingen är ju perfekt ;)
Kroppen värker och känns stel, men det är väl som vanligt det, bara att stå ut!
Men nu ska jag släpa mig upp i alla fall, tända ved i spisen, ut med hunden (plastpåse runt benet? Slipper vi byta bandage?)  och sen till jobbet en vända och posta några tradera-vinster.
Ja, det är min plan för dagen än så länge. Ska väl försöka städa hemma, framför allt tvätta. Kanske sy soffkuddarna? Vi får se vad dagen bjuder på!
Fick lite bränna i måndags! Nästa gång ska jag dock ha sådan där förstärkare på också, de e nice!
Brukar inte sola med trosor, men om jag vill vara snäll mot nya piercingen så har jag inte så mycket val :) Mina fina bristningar på låren syns mer nu när jag börjar få färg också, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback