Vinterpromenaden



Varning för bilder :)
Alla små bilder är klickbara


Winnie inlastad och redo för att gå ut
Lite vackert är det med vinter ändå :)
Skittjejen :)
Lite bilder från Plasket, inte så mycket Vansbrosim eller volleyboll denna årstiden heller :)


Vackraste hunden!
Så snäll och sitter kvar :D Märks att löpet börjar gå ut nu, hon är mer sig själv :)
Winnie och lite mer bilder från vinterplasket
En frusen älv :)
Vi var på väg att gå på gamla järnvägen men kom på att vi inte ville gå i snön, sedan gick upp upp mot Söderåsen istället, och skita bör man, annars dör man! Tror inte det finns något fulare än skitande hundar, haha.
Snö på träden, och här vill jag och Winnie bo! Hoppas ingen vill ha lägenheten innan vi kan flytta :)
Nu ska jag få i mig något mat, och sedan sy soffkuddar tror jag :) Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback