Who?

Alltså, jag har haft 26 unika besökare idag, och 33 igår, vilka fan är det som läser?! Det är ju bara Timmie och Karro som kommenterar, ibland. Hm..
Nej, nu ska jag krypa i säng iallafall. Har tänkt komma upp vid åtta och ringa Vansbrohem och sjukgymnasten. Vill komma igång och träna upp kroppen! Vill inte må så här! Hoppas hoppas det blir bättre... Ska försöka att ta mig råd att köpa de där hålfotsinläggen också, men då måste jag iväg till Falun, för de gör ju en gjuten sula, av ens egen fots form helt enkelt. 1000 pix, härligt! Härligt att vara "vuxen" och tvungen att betala allt själv. Det var bättre när man var under 20 och fick allt gratis! Ja fyfan. Dock blev jag förvånad när jag bara behövde betala 80 pix för att bli tappad på blod idag, trodde det kostade 125. Där ser man!
Hittade lite bilder idag som jag glömt bort att jag tagit. Massa kattungebilder! Åh, saknar de små lurvtussarna! Synd att det är så innihelvete drygt att ha en kull, annars skulle jag nog ha blivit jourhem för övergivna katter, där det ofta är dräktiga honkatter, eftersom folk är så grymt dåliga på att kastrera.
Menmen, i framtiden kanske, när man bor i hus där man kan ha en speciellt rum bara för jourkatter kanske? Det skulle vara något :)
Det var så himla mysigt med Wille i somras, som jag fick föda upp på nappflaska i början. Den kissen var till Mora när han var fyra dagar, han var med på McDonalds tillochmed :P Sedan var han på studentbal, ja, man hinner med mycket när man är en kattunge som blir totalt däckad efter att ha ätit för första gången på fyra dygn :)
Slänger in en bild, nu ska jag ta med mig nya kalleanka-tidningen och läsa ur den och sedan lite ur Sigrids hemlighet, gonatt!

Kommentarer
Jinxan säger:

Jag läser oftast :P Rätt usel på att kommentera dock

2010-02-11 | 23:40:28
Bloggadress: http://jinxan.se/blogg
tMe säger:

YOU POPULAR MOFO! Jag har typ fem unika besökare.. och det är karro som loggar in på fem olika datorer för att skriva massa nazistpåhopp

2010-02-12 | 04:06:43
Bloggadress: http://tm3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback