Besök

Nu har jag Lellkeith hemma hos mig på besök :) Vi har precis lagat mat, wok. Gott, men hade nog kunnat spara lite på wokkryddan, för lite starkt blev det! Men helt klart ätbart, så det var ingen fara. För er som inte vet vem hon är så kommer hon från min barndomsby, och när jag gick på Lillerud så gick hon i min klass och vi bodde på internatet tillsammans. Imorrn ska hon dock få vara ensam här hemma i några timmarr, för jag ska jobba. Sedan åker hon hem imorrn kväll.

Bild från julafton, trött å sliten som vanligt



Här kommer en liten lista de var ett tag sedan:

Namn: Emma Lina Kristina Moen

Kallas för: Lina

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: 6 i öronen (2 har växt igen), en intim och naveln. ska dock fixa tre till inom en snar framtid :)

Tatueringar: Inte än!

Längd: 1.69

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Brun-svartaktig

Fräknar: Nej

Motto: Det kan alltid vara värre

Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? I ett eget hus.

Tycker du att du är attraktiv? Ja

Dricker du? Ibland

Röker du? Ibland, för tillfället gillar jag inte kylan så då är det snus som gäller :) Men ska väl sluta med all sån skit, nångång..

Vilket schampo använder du? Fructis för torrt och skadat hår.

Vilken parfym använder du? Naomi Campbell Cat Deluxe

Vad är du rädd för? Inte så mycket.

Gillar du att tvätta? Tycker det är kul när tvättberget försvinner :)

Gillar du berg- och dalbanor? Ja!

Senaste…

Filmen du hyrde? Harry Potter och Halvblodsprinsen, haha! Jag å brorsan va tvungen att testa blueray :)

Filmen du köpte? Köper inte filmer.

Låten du hörde: Kommer inte ihåg

Låten du laddade ner? De va länge sen, spotify finns ju!

Personen du ringde? Karro

Personen som ringde dig? Vansbro Ved, haha

TV-program du såg? Ser på Simpsons atm :D

Person du tänkte på? Vettefan

Favorit…

Låt: Just nu sitter Nightrain på hjärnan ofta

Sak att göra: Gå ut en morgon runt dag trettio, hitta en hög med hö i ett hörn av kaninburen, sticka in handen i höhögen, känna en massa varm ull och varma kaninbebisar, det är lycka!

Sport: Sport är bajs

Dryck: Vet inte, varierar

Kläder: Naken en varm sommardag!

Film: Vet inte

Bil: Vet inget om bilar, det enda jag vet är att jag ska ha en så bensinsnål kombi som möjligt när jag får körkort, haha

Serie: Simpsons!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ne

Ljugit för någon? Vita lögner funkar.

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger du varit kär? Vet inte vad kärlek är tror jag. Hade ett förhållande på 1½ år men är inte säker på att jag var förälskad. speciellt inte när jag vet att han var otrogen minst en gång (två om nakenbad ensam med en annan tjej räknas) och så har jag hört ryktesvägen att han var otrogen massvis med fler gånger, den ena gången skulle en tjej blivit gravid tillochmed. Man tror man känner människor..
Men nykär har man varit x antal gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? Flera.

Hjärtan brustet på grund av dig? Några gånger säkert.

Tjejer du kysst? Fyllehånglat har man ju gjort flera gånger!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen eller någon enstaka gång

Senaste…

Boken du läste? Slash

Personen du fick e-mail av? Tradera-säljare

Personen du fick brev av? If, Winnies försäkring :)

Personen du fick sms av? Karro

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jul

Saken du köpte? Mat igår.

Vad har du gjort idag? Köpt vedoch slängt in största delen i vedbon, eldat, lagat mat, gått promenad..

Brukar du svära mycket? Ja

När stiger du upp på morgonen? För sent

Vad har du på dig? Mjukiskläder as usual

Vad ska du göra ikväll? Se film tror ja

Vad är du allergisk mot? Laktos iaf.

Var har du ont? Bara fotleden just nu :)

Använder du hårspray? På fest ibland.

Kan du stå på händer? Mot en vägg :P

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen alls.

Salt eller socker? Salt i maten, socker i godis ;)

Gillar du ketchup? Nej fy fan

Är du glad nu? Mest trött

Var du glad igår? Jodå :)

Vad dansar du till? Dansar till vad som helst när jag är full

Stockholm är… ? En stad

Göteborg är… ? En annan stad

Kan du sjunga? vi Moens verkar inte ha den genen.

Spaghetti eller makaroner? Beror på till vad.

Land du vill besöka? Tyskland igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback