Modeblogg!

Nja, inte riktigt. Men tänkte visa min fina "dagens outfit". Har spenderat massvis med timmar i köket idag och diskat, eldat, sytt, diskat, eldat, sytt.. osv osv.. Ja, man kan säga att köket börjat bli rent! Har sytt en duk och en gardin, ska sy en gardin till andra fönstret också,  men det får nog bli imorrn, orkar nog inte idag.

Jaja, iallafall,d et är väldigt varmt i mitt kök, spec när jag eldar som en tok, så det lev varmt med en massa kläder på sig. Så tshirt, trosor, strumpor och raggsockor fick räcka, för golvet är kallt ändå :)

Tada!



Slänger väl upp en bild på de nya textlierna också. Lite snett osv, och skrynkligt, för jag har inget strykjärn, menmen, nytt allafall!



Nu ska jag och Karro ut på promenad snart, jag ska bara diska klart resten av hyllorna i kylskåpet. om på att jag har fan inte gjort det sedan jag flyttade in, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback