Rolig dag

Idag har jag inte gjort nånting. Hämtat ved och eldat, vart ut med hunden.. Det nödvändiga helt enkelt.

Skulle ha varit med Sara till chokladspat, men hon verkade sova längre än 20 min, för nu har det gått 1h 20 min... Jag hade tänkt prova massagestolen där, nu när vi köpt polletter. Sedan var det ju slut på polletter i maskinen när vi var där, så jag ringde till hon som har hand om det. Sen solade vi, och precis när vi skulle gå så kom hon, så vi kunde köpa polletter, fick nåt sånt där klet som gör att de tar bättre, ska bli kul att prova! Och med polletterna så solar man ju fulltid för 37,5 ist för 65 spänn, woho! Och bastun för 37,5 ist för 75 spänn, också gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback