11 dagar + 11 veckor

Lite storleksskillnad :D
Småskitarna öppnade ögonen igår, 3/4 iallafall. Den minsta har inte öppnat än, men den har varit så liten ända från början så den är nog lite seg bara. Så jävla söta nu iallafall!
Hittat en skitfin hona i Örebro som jag är sugen på att köpa, men då ska man fixa transport också, hmm.. Ikea-tripp igen kanske? 

Ursäkta för dålig uppdatering, ingen lust att skriva nuförtiden. Men ska väl berätta om all skit nångång. Var till psyk på krissamtal igår morse iallafall, så då  kan ni gissa hur bra jag mår! 

Hittade en snygg bild på mig från sommaren 07 som jag måste dela med mig av. ögoninfektion gör de mest underbara saker med ens utseende :P Lillerud-jacka och mjukisbyxor också :D
Här får ni något att må illa över alla underbara läsare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback