Bur 1 helt klar!

Sådär ja! Nu ska den bara ställas på rätt plats, men den är lite otymplig och tung för att jag ska klara det på egen hand :)
I helgen får jag hem en blå hane från Johanna, och en blå hona från Anna. Längtar! 

Han snickra lite på andra buren också, kom en bra bit. Några timmar till så är den klar! Men batteriet dog i skruvdragaren, så jag målade lite sen packade jag ihop och gick hem.
Nu ska jag duscha, äta och gå ut med Winnie en liten vända, sen blir det ett kortpass på jobbet :)
Bjuder på bilder på mina äldsta sötnosar först :)
Pusshej!
Tera och Tara chillar på stökiga balkongen :)


Tora med sin snygga fällning trivdes bättre bakom transportburen. Nu har hon lagt båda öronen åt rätt håll också! Den ena (som låg åt fel håll) är dock lite vikt, och jag tycker inte hon håller till utställning. så hon är fortfarande till salu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback