Dead

Jävla hals. Vaknade imorse och halsen var nästan helt igensvälld och den gör ont som fan. Great... Jag har inte tid att vara sjuk! Jaja, släpade mig iväg på körlektion iallafall, en dubbel, så jag körde 9.40-11.25. Sedan släpade jag mig iväg till banken och beställde ett nytt kort, mitt Visa-kort funkar bara i ena kassan på Konsum, och i en av fem kassor på apoteket. Drygt när man mest betalar med kort att upptäcka att man står i fel kassa...
Så nu beställde jag ett Visa-kort utan egen bild på, för jag hade hört att de kan vara skitdåliga, och ja, de stämde ju i detta fallet. Skitkort!
Sedan bokade jag in ett lånemöte på banken också, så i början av augusti ska jag dit. Jippie!
Ska ringa mäklaren om en stund också, och boka in en visning. Sedan var det något papper som jag borde ha med till banken också. Spännande! Kanske hus snart :D Dock hade jag velat vänta några månader, vill ha körkort först.
Plus att jag har 3 månaders uppsägningstid på lägenheten. Är icke sugen på att betala 5000 spänn extra i månaden...
Nej, nu ska jag äta oliver, dricka honungste och käka kladdkaka. Sedan knarka halstabletter. Har till och med köpt snus så att jag ska slippa röka.
Ska försöka träna på teorin också, sedan blir det jobb i några timmar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback