Friday Night

Och jag ska snart sova! Härlig fredagskväll! Jag och Winnie var ute på en kvällspromenad/socialträning förut och kollade på Pepes Cup paraden, det var trevligt :)
Nu har jag gjort lite sjukgymnastik, ska göra lite mer sedan ska jag duscha och sova. Tio timmars slit imorgon! Vill ta mig upp i tid så jag kanske hinner måla något lager på buren innan slitet börjar. Men det börjar 12, så det är ju jävligt tveksamt, det är trots allt mig vi pratar om :) 

Inga bebisar idag heller, de kommer nog inatt eller imorrn. Hon känns då fanimej dräktig iallafall, och vulvan är svälld och har svullnat upp mer under dagen, så det är på gång :)
Bjuder på en bild från i onsdags. Jag gillar den, jag ser så jävla glad ut! Mina vänner och djuren, det äär lycka det! <3

Kommentarer
karro säger:

Meeh! Vart är bilden på mig då?? :P



Ha en bra dag och kram på dig vännen!

2010-07-04 | 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback