Fullt upp!

Ja, idag har jag hunnit göra mycket. Började dagen med att gå till jobbet strax efter åtta för att göra klart filmerna jag inte hann med igår. Sedan var jag upp till vårdcentralen och barnmorskan. Kanske för mycket information för vissa, men jag har haft problem med blödningar som kommer när de inte ska i några månader, så jag tyckte det kan vara bra att kolla upp det. Vet inte om det är ppillrerna som inte funkar, om det är för att jag varit stressad och mått psykiskt dålig, vem vet! Jag är då inte gravid iallafall, YES!
Sedan var jag ned till körskolan och övningskörde för första gången på evigheter. Lite väl knackigt osv, men jag bokade in en dubbellektion imorrn så då ska det nötas mer!

Mamma ringde när jag körde, så jag ringde upp henne när jag var på väg hem. Sedan såg jag att klockan hade hunnit bli tolv så jag la på för att ringa upp tjejen som skulle komma med Elsa för att höra var hon var, då ringde hon precis och var här! Så då sprang jag iväg och hämtade lilla söta Elsa, pluttkanin!
Nu har jag fått i mig mat, så nu ska jag dra iväg och tussa ihop Elsa och Anna, och snickra burar.
Hörs sen!

Bjuder på en färsk bild på mig och lilla Elsa :)
Hon är den första kanin jag har som är ringmärkt, så det blir spännande att se hur det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback