Husvisning!

På tisdag ska jag kika på hus! Längtar! Och på torsdag ska jag till banken på lånemöte, spännande spännande :D
Min jävla hals har inte blivit bättre och jag har till och med feber, jag får aldrig feber. Så nu ska jag släpa mig till konsum och köpa godsaker, sedan ska jag ligga i soffan resten av kvällen. Eller om jag orkar gå till OK och köpa Sunes Jul och Bert den siste Oskulden som jag lagt undan?
Jaja, ut i fucking regnvädret måste jag ju. Kul att inte ha bil! 

My family har sagt att de ska köpa mig en bil när jag får körkort. Egentligen hade jag velat haft brorsans fula, lila Opel med silverränder, men de orkar inte laga den utan sa att de skulle köpa en ny istället. Jag har två önskemål: Kombi och dragkrok! Sedan är de ju en fördel om den inte drar allt för mycket bensin. Annars står jag ut med vilken jävla skitbil som helst!
Vill ha lika skönt väder som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback