Klant

Smart jag var i går. Satt i godan ro och åt mat, då ringde chefen. Då började jag såklart 14.15 istället för 18.15. Så det var bara att skynda sig till jobbet! Vafan, är jag helt borta i skallen?  För sen till jobbet 2 dagar i rad, inte likt mig..  Tror jag kan behöva denna lediga helgen!
Och igår när jag kom hem från jobbet och skulle mata kaninerna så såg jag att Tara var borta. Va fan? Jag hade haft dem lösa på balkongen och sen rusat till jobbet, så de hade varit lösa där hela dan. Såklart var det ungen jag skulle spara! Luskammade hela balkongen, men ingen jävla unge nånstans...  Var till och med ute med Winnie och letade efter henne. Sedan gav jag upp och satte mig för att betala räkningar, då knackade det på fönstret!
Då var det några som sett en kanin som sprang utanför :P Så då gick jag ut och fick tag på henne till slut, skönt! Inga skador heller, en jävla tur, hon har ju trots allt hoppat 3 meter ned.. 
Sedan betalade jag mina räkningar. Fuck Radiotjänst som kräver mig på tusen spänn denna månad! Varför ljög jag inte när de ringde och sa att jag inte hade tv? Onödig skit som man måste betala, fyfan. Jaja, skönt att alla räkningar är betalade iallafall :) 

Nu ska jag glo i mina skafferi, kylskåp och frys och vara lite seriös och skriva en handlingslista, nu är det storhandling som gäller! Har en sån där fin 50kr/10% på konsum, så då gäller det att handla så mycket som möjligt för att spara så mycket pengar som möjligt, haha.
EDIT: Detta var btw mitt 800:e inlägg, coolt!
Självmordsbenägen kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback