Lite ny design..

Eller ja, en header iallafall. Kände mig lite snygg igår när jag plattat håret för en gångs skull, det blir så mycket längre utan lockar!
I övrigt är livet fortfarande skit. Jag mår inget bra alls.
Var precis ute och kollade om Brynis fått kaninungar, men inte än. Men könet har börjat bli svullen och magen är rejält spänd och hård och har "ramlat ned", så imorrn kanske det blir. Längtar! Då blir det ett ljus i tillvaron iallafall.
Jag får väl ursäkta min jävla klagoblogg som det varit på senaste tiden, men vafan. Alla mår dåligt nån gång, och just nu mår jag skit. Varför kan inte jag få träffa den jag ska leva resten av mitt liv med och vara lycklig? Varför kan inte jag få vara frisk och må bra i kroppen? Nej, SKITLIV rent ut sagt. Jag blir så less. Ska kanske pierca en navel imorrn iallafall, att orsaka andra smärta kanske kan göra det lite bättre ;) Sedan är det kanske en till navel jag ska pierca någon gång framöver, och ett öra. Endera så är folk jävligt snåla eller så tycker de att jag är hyfsad :P Roligt känns det iallafall, kul att ha ett till intresse att hålla på med lite! Och som sagt, jag lovar inget att det blir bra, jag gör det gratis för jag kan inte garantera någon bra resultat. Så det så. 

Men som sagt, jag kände mig jävligt snygg igår och hade otroligt roligt. Så kan livet fortsätta framöver tycker jag... Fått massa kommentarer om att jag blev snygg i rakt hår också. Fick till och med mail från ett gammalt ragg på facebook, "Du är en väldigt sexig kvinna". Sådant känns jävligt bra måste jag säga!
Hoppet är kanske inte ute, en vacker dag kanske jag hittar någon som tycker om mig för den jag är, och som jag vill dela resten av mitt liv med. Hoppas hoppas...

Kommentarer
Tula säger:

Du är snygg Lina!! :D det ska du veta!! :) Kramar

2010-07-02 | 00:06:47
Bloggadress: http://shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback