Lördag

Oj vilken rolig lördag jag haft! Legat i soffan hel dagen och sett på tv och film. Orkade släpa mig till Konsum där jag köpte lite mat och två filmer. Har sett den ena, Marie Antoinette (med risk för felstavning). Riktigt bra! Jag har läst boken om Axel von Fersen för cirka fem år sedan, så lite insatt var jag sedan innan. Jag gillar historia och "gamla" saker! Också lite kärringvarning. Hur många 15åringar läser "historieböcker"? Jaja, intressant iallafall!
Bästa Sara tog med sig Winnie ut också, de var och kikade på fotboll men det gick inte bra med en bollgalen hund, hon stod och gnällde :P Menmen, hon hann att göra sina behov iallafall :)
Sara har sagt att hon ska ut med Winnie sedan också, plus mata mina kaniner "där borta", och det känns bra, slipper jag gå ur min mörka lägenhet något mer idag. 

Halsen är bättre idag och febern är borta, men nu har jag den där jävla hostan istället, plus är tätt och nyser rätt som det är. Underbart med förkylning! Så nu är jag mer däckad än innan, kul värre..
Förnyade annonsen på Theo förut så jag fått Tora såld (hon flyttar om en månad), ni kan se annonsen här.

På tal om länkar, jag har läst Lady Dahmers blogg i drygt ett år nu, och jag måste säga att jag älskar den människan! Så jävla underbar. Det är hon som inspirerat mig till en massa, bland annat "no-poo" och mitt genustänkt. Den dagen jag får barn kommer jag verkligen ta över hennes åsikter om genus, sjalbarn, samsovning och långtidsamning. Allt låter så jävla rätt! Och kolla stilkänslan, de har inrett ett "sommarställe" hos hennes svärföräldrar nu, och det är så underbart vacker. Det är i en lada, men sådär skulle jag fanimej kunna bo! Helt otroligt. Ni hittar inlägget här. Kolla på videon, då får man se allt, helt jävla underbart vackert!
Nu ska jag lägga mig ned och fortsätta kolla på Family Guy. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback