Nu jävlar ska det hända grejer!

Nu har jag tagit mig iväg till både banken och körskolan idag! Till banken för att boka in ett lånemöte inför husköp, även om jag inte ska köpa hus förrän i vinter typ, så vill jag ha lite mer kött på benen innan så att säga. Drygt dock att jag fick sitta och vänta i en halvtimme och så tog det 1 min för mig att bli klar, haha.
Sedan till körskolan! Hörde med Tomas när mitt körkortstillstånd gick ut, för nu nån gång i höst är det 4 år sen jag fick det, har icke lust att skaffa nytt! Men han trodde att det kunde vara giltigt i 5 år, men han skulle kolla upp det, så jag skulle ringa ikväll. Sedan ska det börja köras! Jag ska ha den där jävla lappen snart :D

Nu ska jag laga väldigt avancerad mat, fiskpinnar och mos, sedan bär det av för att snickra burar som en idiot. Har länge varit osäker på om Tera verkligen är en hona, för av gammal erfarenhet så vet jag att om man tycker det ser ut som en hona när de är pyttesmå, kan man fortfarande vara lite osäker. Men ser det ut som en hane kan man vara bombsäker. Men sedan såg ju Theo så konstig ut, och A tyckte det såg ut som en hona. Men imorse när jag kikade, då kom det ut en snopp! Så nog fan är det en hane. Så nu heter Tera återigen Theo. 
Och de är 12v på onsdag, och har börjat rida lite smått på varann. Eller ja, Tara (den viltblå) har börjat rida på både syskon och morsan :P
Så nu blev det lite bråttom helt plötsligt! 

Nej, mat och snickrande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback