Orkar inte..

Hade tänkt slänga upp en massa bilder på kaniner, men orkar inte riktigt, dödstrött. Nu ska det sovas, upp tidigt i morrn igen! Måste ha det där jävla körkortet... I morrn ska jag ringa en mäklare och boka in en husvisning, tror jag ska ringa banken också och höra efter när vi ska ha det där mötet :)
Sedan ska jag söka jobb, spännande! Vad det är för jobb får ni veta framöver.
Vad ska jag mer hitta på imorrn? Måla 3e buren vid fint väder, och sen jobba på eftermiddan. Och övningsköra en dubbellektion. Måste komma ihåg att ta med jobbschemat till körskolan imorrn så att jag kan boka in nästa veckan lektioner också...
Fullt upp! Ovanligt, annars jobbade jag bara och gjorde inget alls när jag var hemma :) Nu hinner jag knappt nånting alls. Men det är gött, man ska ha ett jävla liv och inte sitta hemma och mögla bara!
Jag gillar det. Jag har ett intresse jag brinner för, jag har ett jobb jag trivs bra med, och snart ska jag äga ett eget hus! Många tjejer på 21 som gör det?
Nej jag är en torris helt enkelt :)
Jag och Oskar idag :) Nej, jag är inte naken, inga axelband på bhn bara :)



SNYGG! För er som inte vet så ska en dvärgvädur vara så "fyrkantig" som möjligt eller vad man ska säga, knubbig kroppsform. Som två bollar bredvid varann :)
Tror denna kan bli en riktig snygging om den fortsätter se ut så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback