Rekord tror jag!

61 unika sidvisningar idag, vafan?
Jaja. Jag blev hemma från jobbet idag i allafall, imorgon bitti lär jag släpa mig till vårdcentralen. Vette fan om det är halsfluss. Jaja. Sara och Linn kom hit och höll mig sällskap iallafall. De har kräftor för bara 40 spänn på Konsum, så det var jag ju tvungen att köpa och äta årets första kräftor. Det var väldigt gott må jag säga! 

Nu ska jag släpa mig ut med vovven och sedan sova. Hade tänkt göra en massa interaktiva utbildningar till jobbet  nu när jag ändå var hemma, men jag somnade på soffan och låg och sov 17-20. Jag brukar ALDRIG sova middag så det om någon är väl ett tecken på att jag inte mår bra. Jävla skit, jag har inte tid att vara sjuk!
Nej, lägga sig och sova och läsa Kalle och Allers tror jag, fin blandning det!
Min myspojke Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback