Skitliv.

Har inte ork eller lust att skriva någon ordentligt. Det blir bara deprimerande ändå.
Fuck jävla skitliv!
Nu ska jag ut och gå med min livskamrat iallafall, sedan är det väl bara duscha och fixa sig innan jobbet som gäller.
Jag orkar inte. Vill lägga ned allt. Hade tänkt åka ut till sommarstugan vid händelse av fint väder då jag är ledig tis-ons. Men nej. Jag har tonvis med kläder att tvätta, har knappt några rena trosor kvar bland annat. Och lägenheten ser ut som helt helvete. Orkar inte!

Kommentarer
karro säger:

Säg till om du vill ha städhjälp så kan vi ta en dag och bara fixa till det hemma hos dig! Priset för min städhjälp är en macka på lokstallet ;) :P

2010-07-12 | 13:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback