Spännande!

Har precis kommit hem efter att ha stått i kiosken på Vanåvallen åt Christina, de andra som var där tyckte jag kunde gå hem eftersom jag ska iväg och jobbba igen, det var hyfsat lugnt och vi var 4 stycken därinne ändå så, och oftast bara en kund i taget, inga köer alltså :P 

Gick ut och kollade till Brynis nyss, och det ligger päls lite överallt i buren! Plus att jag tyckte jag såg någon blodfläck. Själv satt Brynis under en massa hö i ena hörnet av buren, så det ser väldigt lurt ut! ska ut med Winnie nu, sen ska jag kika igen, men förmodligen sitter hon och föder precis i detta nu, spännande!
Hann förresten att kleta på en till lager med ladugårslack förut, känns bra! Hann få lite gjort idag ändå :) 
ca 3 min sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback