Tisdag!

Idag hann jag med mycket trots att jag vaknade 2½timme för sent! Vaknade, rensade ur kylskåpet på gammal mat och torkade ur det, drog till Konsum och handlade frukost, hem och äta frukost, ut med Winnie, målade sista lagret på bur nr 2 + skruvade fast en list jag ska sätta fast taket i och bygge en hel del på bur 3 (nu har den kortsidor, yey!), sedan hem och duscha, dra på jobbkläderna, lämna Winnie hos Bejjan och dra på jobbet!
Körigt på jobbet som vanligt, men jag fick en del gjort idag iallafall. Jag har blivit ansvarig för film och musik  nu, så jag retunerade en helvetes massa filmer och reklamerade några som har hackat, så nu är det lite mer luftigt och fint i hyrfilmshyllan! Istället för packat som det brukar att vara, det kommer ju så hemskt många nya filmer hela tiden...

Drog för att hämta Winnie efter jobbet, men sedan frågade jag Bejjan om hon ville ut med Winnie imorrn förmiddag också, och det ville hon! Då kom vi på att hon kan sova över där, så slipper jag gå upp 05.00, då får jag sovmorgon ända tills 5.30! Så nu tror jag att jag ska bädda rent i sängen, när det för en gångs skull inte är en hund som hårar ned den direkt ;)

Imorgon är det också fullt upp, först jobb, sen hem och ut med Winnie, sedan dra och göra klart bur nr 2 och slänga i några kaniner där, sedan ska jag med Jessica på hundträning i Järna vid 18.00, sedan hem och fixa i ordning en bur till Theo, sedan ska jag till Malung med Camilla och Tina, och säkert ett gäng till! Det ska bli kul :) Roa sig lite för en gångs skull :) På torsdag jobbar jag inte förrän 18.15, så det ska väl gå bra. 

Banken ringde upp idag också, de hade lite personal under sommarn men i aug ska jag få komma på lånemöte, det är inte så långt dit, spännande! Har kikat på ett hus som legat ute till salu rätt så länge som jag funderar på att köpa. Rätt så billigt, men nyrenoverat badrum (09) och jag tror det passar mig rätt bra i övrigt också. "Bara" 3 rum och kök, men hey, det räcker väl åt en person?
Sedan ringde jag körlärarn idag också, han sa att det var lite dåligt med uppkörningar nu men i september kanske vi kunde fixa det. September, tänk om jag har körkort i september? Gud så gött! Inte långt kvar :) 

Nej, nu ska jag satsa på nya sängkläder och sen sängen :) Gonatt!
Söta lilla honan igår kväll. Tror hon ska få heta Darklight Anna, efter uppfödaren, Anna Eriksson heter hon :) Johanna, uppfödaren till hanen kom med förslaget. Jag är helt blank i skallen efter andra förslag, så det passar bra! Hon ser ut som en söt liten Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback