Torsdag

Det känns inte som torsdag idag. Känns mer som söndag. Kanske för att jag aldrig dricker på onsdagar annars, haha! Det var en riktigt rolig kväll iallafall, Kattastråf rockade fett som vanligt!
Det jag är lite konfunderad över är docka att de sa att det var 22 års åldersgräns där? Och jag har inte ens fyllt 21, och vakten kollade mitt leg jättenoga, haha. Jaja, jag såg väl så ordentlig och skötsam ut av mig!
Vi dansade, sjöng, och röjde som galningar iallafall, skitkul! Gött när det är folk man inte känner där, slipper bry sig om hur man ser ut :P Dock var det jävligt hög medelålder där, "pensionärsställe" enligt Ellen, så tyvärr inget raggningsmaterial där!
Visst, jag gillar äldre karlar, men inte sådana som är dubbelt så gamla som mig, minst! 

Idag är det dag 30 för Brynis. Hon hade tappat lite päls igår, så det kan verkligen vara något på gång. Spännande! Ussi fick ju på dag 30 iallafall, även om det var sent på kvällen. Gav kaninerna vatten, hö och kraftfoder förut, då hade hon inte fått något eller byggt bo. Spännande att de om det är något ikväll! 
Har bestämt mig för att sälja Tora också. Hon har lagt öronen på SAMMA sida av huvudet, och jag är väldigt tveksam att hon lägger rätt dem. Om hon mot förmodan skulle göra det så är det tveksamt att öronställningen blir bra.
Så nu är hon till salu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback